Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz
Vu, Thanh Nhan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se týká návrhu marketingové strategie podniku Penguin CZ. V první části je uvedena teorie k danému tématu. Zabývá se marketingem malých a středních podniků, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Čerpala jsem převážně z knížek Marketing od paní Boučkové, Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky od paní Blažkové, Marketing služeb: efektivně a moderně od paní Vaštíkové a Marketingové řízení malých a středních podniků od pánů Havlíček a Kašík. Druhá část popisuje současnou marketingovou strategii společnosti Penguin CZ. Zabývá se též analýzami SWOT, konkurence, marketingového mixu, prostředí, atp. Dále je zde vyhodnocen dotazník, který zjišťoval povědomí o společnosti. Závěr druhé části patří vlastnímu návrhu marketingové strategie na základě analýz a vyhodnoceného dotazníku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii tak, aby napomohla ke zvyšování prodeje, rozšiřování na trhu a vrytí do podvědomí spotřebitelů.
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.